top of page

Cova Llarga – Valleta (a pie)

Itinerario


1- Cogemos el camino de Son Fogó, cruzamos la carretera de Manacor y seguimos el camino hasta el km 3. 2- Giramos a la derecha por un camino de tierra, nos llevará hasta unas barreras, donde veremos un pequeño paso a la izquierda que lo seguiremos. 3- Llegamos a Sa Cova Llarga, veremos que el paso está cortado por unas grandes piedras pero se puede cruzar por un pequeño paso. 4- Bajamos hasta llegar a un camino de asfalto (Camino Rotes de sa Canova) donde giraremos a la izquierda. Km 4. 5- Seguiremos este camino hasta encontrar otro cruce donde también giraremos hacia la izquierda. 6- Llegaremos a Sa Valleta, donde veremos que estamos rodeados de montañas. Siguiendo este camino nos encontraremos con una gran subida (Km. 6) que al final nos llevará otro pico en el camino de Son Fogó. 7- Seguimos este camino y llegaremos al pueblo



Duración: 2h Grado de dificultad: 3 de 5 Desnivel: + 138 m (Altitud máxima: 124 m) Distancia: 10 km Inicio y finalización: Escoles Noves Edades recomendadas: A partir de 14 años Época recomendada: Todo el año

Lugares de interés: Sa Cova Llarga Curiosidades: En 2015 las Cueva Larga sufrió un desprendimiento de piedras, provocando el corte del camino, ahora se puede pasar por un pequeño paso.


Autora: Margalida Font Bauzà


Ruta Cova Llarga-Valleta a Peu
.gpx
Download GPX • 265KB

Itinerari


1- Afagam el camí de Son Fogó, creuam la carretera de Manacor i seguim el camí fins el km

2- Giram a la dreta per un camí de terra, ens durà fins unes barreres, on vorem un petit pas a l’esquerra que ho seguirem.

3- Arribarem a la Cova Llarga, veurem que el pas està tallat per unes grans pedres però es pot creuar per un petit pas.

4- Baixam fins arribar a un camí d’asfalt (Camí Rotes de sa Canova) on girarem a l’esquerra. Km 4.

5- Seguirem aquest camí fins trobar un altre encreuament on també girarem cap a l’esquerra.

6- Arribarem a Sa Valleta, on veurem que estam enrevoltats de muntanyes. Seguint aquest camí ens trobarem amb una gran pujada (Km. 6) que al final ens durà un altre pic al camí de Son Fogó.

7- Seguim aquest camí i arribarem al poble.

Durada: 2h

Grau de dificultat: 3 de 5

Desnivell: + 138 m (Altitud màxima: 124 m)

Distància: 10 km

Inici i acabament: Escoles Noves

Edats recomanades: A partir de 14 anys

Època recomanada: Tot l'any

Lloc d’interès: Sa Cova Llarga

Curiositats: Al 2015 Sa Cova Llarga va sofrir un despreniment de pedres, provocant el tall del camí, ara és pot passar per un petit pas.

Autora: Margalida Font Bauzà

bottom of page